Kulennoisten Pallo

Jalkapalloilijan ja futisvanhemman lihasvoimaohjelma kahvakuulalla

Alaraajojen voimantuotto-ominaisuudet ovat keskeisiä jalkapalloilijoille. Riittävä voimataso ja sopiva lihastasapaino on tärkeää myös vammojen ennaltaehkäisyssä. Futisvanhemman taas kannattaa hyödyntää juniorin harjoitukset tekemällä oman treenin vaikka muiden vanhempien kanssa. Kokeile tätä 10 liikkeen kahvakuulalla toteutettavaa lihasvoimaohjelmaa! Pelaajien on helppo hyödyntää kahvakuulaa kenttäolosuhteissa ja futisvanhempien kentän laidalla. Lisäpaino voi olla myös voimatanko tai muu valittu väline. Lue lisää…


Purha vs. KuP 12.9.

Kulennoisten Pallo nappasi tärkeän pisteen lauantaina jalkapallon Nelosessa, kun joukkue venyi 2–2-tasapeliin Inkeroisen Purhan vieraana.
Lue Itukan juttu tästä.


KuP vs. LAUTP

P17 Kolmonen:
KuP/STPS yj. vs. LAUTP su 13.9. Kulennoisten kentällä päättyi loppulukemiin 1 – 2.